Charakterystyka nadruków metalicznych

Dawno już minęły czasy, gdy grafiki na koszulkach ograniczały się do prostych, kilkubarwnych nadruków. Obecnie mamy pod tym względem znacznie więcej możliwości. Do zdecydowanie najciekawszych należy nadruk metaliczny.

Uczyń swój T-shirt niepowtarzalnym dzięki nadrukowi metalicznemu

Nadruk na koszulce otwiera przed nami wiele możliwości. Z jednej strony z jego pomocą możemy lepiej wyrazić siebie za pośrednictwem odpowiednich grafik lub naszych ulubionych haseł. Z drugiej stanowi on doskonałe narzędzie reklamy, które ma niemal nieograniczony zasięg – nasze logo pojawi się bowiem wszędzie tam, gdzie uda się osoba nosząca koszulkę.

Dlatego warto, byśmy wzmocnili i utrwalili ten efekt poprzez korzystanie z wysokiej jakości materiałów i usług. Nadruk metaliczny w kolorze srebrnym, złotym lub perłowym wywrze na patrzących znacznie większe wrażenie niż inne, mniej efektowne techniki graficzne. Jednocześnie ugruntuje to nasz wizerunek jako rzetelnej i godnej zaufania firmy, która może pozwolić sobie na profesjonalną reklamę.

Koszulka z metalicznym nadrukiem to również idealny prezent na urodziny, święta czy inne okazje. To także świetny sposób na zaznaczenie naszej przynależności do grupy – np. rocznika na studiach czy zespołu biorącego udział w konkursie.

Jak powstaje nadruk metaliczny?

W drukarni BDS nadruk metaliczny wykonywany jest na dwa sposoby. Są to:

– nadruk z użyciem folii metalicznej – wzór wycinany jest w folii za pomocą plotera tnącego, co umożliwia uzyskanie maksymalnej precyzji i wyrazistych konturów. Technika ta pozwala na składanie zamówień obejmujących pojedyncze sztuki odzieży;

– sitodruk – wykonywany z użyciem folii i kleju lub profesjonalnych farb metalicznych. Zastosowanie serigrafii sprawia, że cały proces produkcji jest znacznie tańszy, co przekłada się na niższą cenę za pojedynczy egzemplarz. Niestety, charakter tej metody sprawia, że staje się ona opłacalna dopiero od 500 sztuk.

Aby zamówić spersonalizowaną koszulkę z metalicznym nadrukiem, należy przesłać do BDS przedstawiający grafikę plik – koniecznie w formacie wektorowym i otwartym, by zatrudnieni w firmie specjaliści mogli w razie konieczności poprawić projekt. Kolejnym krokiem jest dokonanie wyboru pomiędzy dostępnymi wariantami kolorystycznymi.

Wróć do bloga