Odzież reklamowa jest doskonałym sposobem na identyfikacje i rozpoznawalność marki. Rodzaj tej odzieży jest obecnie najmocniejszym trendem, jeśli chodzi o budowanie wizerunku marki czy firmy. Koszule firmowe, bluzy, koszulki polo, spodnie, polary czy też kurtki z logiem firmy, które noszą pracownicy firmy, podnoszą jej rozpoznawalność, która zapadnie na długo w pamięci potencjalnym klientom. Przede wszystkim warto zwrócić uwagę na to co chcemy poprzez haft na odzieży reklamowej przekazać. Czy ma to być logo firmy, grafika czy może hasło promujące markę i związane z nią wartości. Obecna technologia pozwala nam na różne metody haftu i nadruków. Ze względu na czas produkcji, metodą powszechnie znaną i niezwykle docenianą jest haft komputerowy. Jest on znacznie szybszy od tego, jeśli mielibyśmy robić to ręcznie. Kolejną metodą są haftowane naszywki/emblematy. Jest to elegancka i trwała technologia zdobienia odzieży. Stosowane na odzieży i w wyrobach tekstylnych, które mogą być niewygodne w upięciu na maszynie oraz kiedy bezpośredni haft jest niemożliwy. Takie naszywki mocuje się za pomocą mocnego kleju lub naszywając. Odzież reklamowa oprócz swojej głównej funkcji, czyli uniformu pracowniczego, stanowi idealny nośnik reklamowy. Ze względu na fakt, że dobrej jakości ubranie jest noszone w rozmaitych lokalizacjach, dzięki temu logo, danej firmy jest eksponowane w miejscach do których trudno dotrzeć standardowymi środkami reklamowymi.
Firmy wykorzystują odzież reklamową do budowania identyfikacji jako upominek dla klienta lub w innych celach promocyjnych. Jeśli zdecydujemy się na haft na odzieży reklamowej ,szczególną uwagę należy zwrócić na firmę, która w swojej ofercie powinna posiadać duży park maszynowy i oferować wiele możliwości haftów czy nadruków. Jak i najwyższej klasy studio projektowe, dzięki czemu nawet najtrudniejsze wzory, czy logotypy będą w stanie zrobić.
Wróć do bloga