Właściciele firm oraz menadżerowie poświęcają wiele energii na wypromowanie przedsiębiorstwa. Gwarancją sukcesu jest rozpoznawalność marki. Dlatego nie powinno szczędzić się nakładów na reklamę. Jedną ze skuteczniejszych metod promocji jest umieszczenie logo firmy na odzieży.
Prowadząc firmę, powinniśmy dążyć do utrwalania jej wizerunku w pamięci obecnych i przyszłych klientów. Doskonale sprawdza się odzież z logo noszona przez pracowników, klientów bądź sympatyków firmy. Pojawiające się w różnych sytuacjach nazwa i emblemat marki sprzyjają jej identyfikowaniu oraz utrwalaniu pozytywnych z nią skojarzeń. Oznakowana odzież to narzędzie wszechstronnej reklamy, której zadaniem jest utrzymanie dotychczasowych interesantów oraz pozyskanie nowych.
Przygotowując odzież z logo, wybierzmy najlepszą metodę, dzięki której nie spierze się, nie wykruszy ani nie wyblaknie. Logo najczęściej umieszcza się na koszulkach, koszulkach polo, czapkach, ale też na bluzach, polarach, kurtkach i płaszczach, spodniach czy szlafrokach. Należy zadbać, by elementy były wykonane najlepszą techniką, adekwatną do typu odzieży i tkaniny. Możemy skorzystać z następujących rozwiązań: