Jak zamieścić logo na odzieży?

Właściciele firm oraz menadżerowie poświęcają wiele energii na wypromowanie przedsiębiorstwa. Gwarancją sukcesu jest rozpoznawalność marki. Dlatego nie powinno szczędzić się nakładów na reklamę. Jedną ze skuteczniejszych metod promocji jest umieszczenie logo firmy na odzieży.

 

Dlaczego logo?

Prowadząc firmę, powinniśmy dążyć do utrwalania jej wizerunku w pamięci obecnych i przyszłych klientów. Doskonale sprawdza się odzież z logo noszona przez pracowników, klientów bądź sympatyków firmy. Pojawiające się w różnych sytuacjach nazwa i emblemat marki sprzyjają jej identyfikowaniu oraz utrwalaniu pozytywnych z nią skojarzeń. Oznakowana odzież to narzędzie wszechstronnej reklamy, której zadaniem jest utrzymanie dotychczasowych interesantów oraz pozyskanie nowych.

 

Jakie są sposoby umieszczania logo na odzieży?

Przygotowując odzież z logo, wybierzmy najlepszą metodę, dzięki której nie spierze się, nie wykruszy ani nie wyblaknie. Logo najczęściej umieszcza się na koszulkach, koszulkach polo, czapkach, ale też na bluzach, polarach, kurtkach i płaszczach, spodniach czy szlafrokach. Należy zadbać, by elementy były wykonane najlepszą techniką, adekwatną do typu odzieży i tkaniny. Możemy skorzystać z następujących rozwiązań:

  • Nadruk DTG CMYK – nadruk bezpośredni wykorzystywany dla jasnych tkanin z bawełny, wiskozy, lnu, jedwabiu lub mieszanki zawierającej minimum 50 % bawełny.
  • Sitodruk – używający farb wodnych lub plastizolowych, sprawdza się w każdym gatunku materiału, w tym skóry.
  • Nadruk solwentowy cięty po obrysie – sprawdza się tam, gdzie zawodzi przyczepność atramentów wodnych. Wykorzystywany do znakowania materiałów naturalnych oraz syntetycznych poprzez wgrzewanie wzoru.
  • Nadruk flex i flock – w dwóch rodzajach folii przygotowuje się wzór, następnie wgrzewany w tkaninę. Uzyskuje się logo z efektem metalicznym, brokatowym, odblaskowym, fluorescencyjnym lub z meszkiem.
  • Haft komputerowy – za pomocą nici w 400 kolorach, w tym metalicznych i ognioodpornych. Wykonywany na wszystkich rodzajach tkanin, zapewnia elegancki efekt.
  • Haft komputerowy naszywkowy – stosowany, gdy inne metody są nieskuteczne: tkanina lub odzież nie pozwala się upiąć na maszynie bądź naruszono by właściwości materiału. Naszywkę przyszywa się lub przykleja.
Wróć do bloga